ARTBIZZ VADEHAVET – RESULTATER AF PULJE TIL INNOVATIVE PARTNERSKABER 2018-2019

CASE:

SPECIALCENTRET
Ribe

‘Vi fik et kvalitetsløft i samarbejdet, der samtidig har øget arbejdsglæden og fokuseret vores indsats.’

Læs her

ARTBIZZ NORD – RESULTATER AF PULJE TIL INNOVATIVE PARTNERSKABER 2016

Partnerskaber mellem virksomheder og kunstnere med effekt for begge parter

Artbizz Nord-projektet med Kulturkanten i Nordjylland har dokumenteret de resultater, som virksomheder og kunstnere har fået efter et partnerskab med fokus på mål og match. Vi har sat fokus på at synliggøre de typer effekter, som de involverede registrerer ved partnerskabet. Vi har opgjort det efter en ny systematik, som vi har afprøvet i en pilot. Vi håber, metoden kan bidrage til at få mange flere virksomheder og kunstnere til at samarbejde. Og få flere kommuner og regioner til at interessere sig for effekterne. Fordi resultaterne bliver synlige.

Se videoer og læs om resultater af de 10 unikke 2016-partnerskaber…

CASE:

FF SKAGEN
SKAGEN & HIRTSHALS

‘Vores fiskefabrik fik synliggjort medarbejdernes engagement og ønsker efter en udfordrende tid.’

Læs her

CASE:

HIMMERLAND BOLIGFORENING

‘Vi fik lydisoleret vores sky-lounge med lydplader, der understreger vores placering og vision.’

Læs her

CASE:

BANG & OLUFSEN
Struer

‘Vi fik innovation til en interaktiv stol, der kobler musik og teknologi til hurtigere afstressning.’

Læs her

CASE:

AALBORG UNIVERSITET

‘Vi fik styrket de studerende i at implementere mere bevægelse i teknologisk designinnovation af spil og apps.

Læs her

CASE:

UCN
Hjørring

‘Vores studerende fik læring om involverende formidling, der styrker børns brug af lokale kulturinstitutioner.’

Læs her

CASE:

NEBULA
Aalborg

‘Vi fik testet prototyper på musik og lyd som vejvisere i den kommende oplevelsesbydel på Spritfabrikkens område.’

Læs her

CASE:

TRIVSELSHUSET
Nykøbing Mors

‘Vi fik udviklet en prototype på en interaktiv seminarform mod folkesygdommen stress.’

Læs her

CASE:

KLITMØLLER COLLECTIVE

‘Vi fik kombineret branding af Klitmøllers kulturarv og borgeres særlige kvaliteter med branding af vores tøjmærke.’

Læs her

CASE:

SLOW WORKS
Klitmøller

‘Vores tøjproduktionsfirma fik illustreret og formidlet vores slow movement-filosofi via fem medier.’

Læs her

CASE:

TREKANTEN
Aalborg

‘Vi fik nytænkt vores samarbejde og udviklet en stærk prototype for borgerinddragende kulturprojekter.’

Læs her

NORDJYLLAND SAMLET

‘Artbizz Nord har vist os begyndelsen af, hvad partnerskaber mellem kunstnere og virksomheder kan tilføre vores erhverv, sundhed, byudvikling, teknologi og uddannelse’

Læs her